piątek, 29 kwietnia 2016

Nowy Rozdział: Szkoła śmierci Fairy tail




Autorka: Oliwia Natsuki オリビア




- Chwila! Zanim to się zacznie mam pytanie – spojrzała smutnym wzrokiem na chłopaka. – Co u niego? – wiadomo było, że Scarlet wypyta o swego ukochanego.
- Myślę, że w porządku. Ostatnio widziałem się z nim przed tym całym zamieszaniem. Z natury jest miłym chłopcem, więc jako więzień jest grzeczny… zbyt grzeczny – zaśmiał się. – Nie próbował nikomu rzec o pomyłce, ale on zawsze był naiwny – przerwał na chwilę. - Ja również mam prośbę. Jeśli go kiedyś zobaczysz powiedz mu, że trafiłem do znacznie gorszego więzienia niż on. Przeproś go również ode mnie, bo widocznie ja nie zdążę się nacieszyć życiem w przeciwieństwie do pozostałych – uśmiechnął się lekko i odwracając się machnął ręką na pożegnanie.
- „Miarka się przebrała” – pomyślał zdenerwowany Happy i bojąc się, że ten zaraz wszystko wygada, ruszył z przedstawieniem. – „Po wszystkim trzeba będzie mu wyczyścić pamięć, a konkretniej to ją przywrócić.”
Template by Elmo