niedziela, 12 czerwca 2016

12. Wywiad

Hejo kochani! :3
Tym razem na czas, jestem z siebie dumna xD Jak Wam mija dzień? Czy Wy też nie możecie już się doczekać wakacji? Ja z niecierpliwością na nie czekam głównie dlatego, że będę miała więcej czasu na oglądanie filmów i nadrabianie seriali (tak na marginesie: Polecacie coś?) ♥
Dziś przybywam do Was z kolejnym wywiadem przeprowadzonym z Rhy Dian (wolę nie odmieniać, bo jeszcze źle to zrobię xD). Zachęcam do czytania!

1. Skąd wziął się pomysł na bloga i co spowodowało, że postanowiłeś go założyć?

Od bardzo dawna miałem bujną wyobraźnię :) Z czasem zaczęło mieć to swoje odwzorowanie w krótkich opowiadaniach, później zaowocowało to dłuższym projektem pt. ''Białe serce'', który liczy 220 stron A5 i nigdy nie zostanie opublikowany :D Po jakimś czasie zaczęło mnie nużyć pisanie na kartkach bo jest to niezbyt ekologiczne mając pod ręką komputer, więc pożegnałem praktycznie wszystko, co napisałem, i założyłem bloga pt. Angel Undercover. Ten z kolei był przed prawie dwa miesiące prywatny. Po opublikowaniu opowiadania w sieci (swoją drogą za namową znajomych), zacząłem tam regularne pisanie tego opowiadania, aż skończyło się ono na 28 rozdziałach. Przechodząc do konkretów, ponieważ cały wywiad dotyczy ''Między młotem a Kayleigh'' - pomysł zrodził mi się w głowie podczas pisania z perspektywy głównego bohatera jakiejś pogadanki-przemyśleń o niebie :) Tą krótką historię opowiedziałem ze względu na to, że ''Między młotem a Kayleigh'' nie jest pierwszym opowiadaniem na tym blogu :)

2. W blogsferze częściej spotyka się dziewczyny. Czujesz się z tym dobrze, źle, a może jest Ci to obojętne?

Powiem szczerze, że w dużej mierze jest mi to obojętne :) Czasem dostaję komentarze z dopiskiem typu ''Wow, nie sądziłam, że chłopak może pisać romans!'' - co jest bardzo miłe. Z hejtem się jeszcze nie spotkałem, a nawet gdyby się pojawił to by burzy nie wywołał. Jestem osobą, którą bardzo trudno obrazić i zniechęcić do czegokolwiek :)

3. Co sądzisz o dość popularnej zasadzie ,,czytanie za czytanie’’?

Eh, okropność. Spotykam się z mnóstwem takich zabiegów reklamowych - ''Obs za obs'', ''kom za kom'' etc.
Co o tym sądzę? Jest to troszeczkę nieudana próba reklamowej perswazji. Na bloga każdy sam powinien trafić, szukając czegoś dot. własnych upodobań. Oczywiście zdarzają się przypadki, w których ktoś znajdzie coś dla siebie w klikaniu w linki :)
Ale przechodząc do sensu całości... ponieważ te zabiegi mają na celu przyciąganie czytelników... denerwuje mnie to :)
Tak samo jak marudzenie pod postami, że mało komentarzy.
Pisarzu - piszesz dla siebie, komentarze i obserwatorzy przyjdą z czasem :)

4. Myślałeś kiedyś nad usunięciem bloga?

Nie miałem jeszcze takowego ''kryzysu'' :)

5. Pytanie, na które odpowiedź dość często jest taka sama i brzmi ,,nie’’. Czy wierzysz w przyjaźń damsko-męską? 

Może już takiej doświadczyłeś?
Wierzę, jak najbardziej :) Mam sporo przyjaciół jak i przyjaciółek. Nie jest takim chłopakiem, co na każdą dziewczynę patrzy jak na potencjalną partnerkę, więc łatwo mi jest nawiązać kontakt i załapać temat z osobą płci przeciwnej.

6. Jaki okres w życiu wspominasz najlepiej i dlaczego?

Najlepiej wspominam czasy gimnazjum. Były to niezapomniane trzy lata, w czasie których jako jedyny z całego mojego otoczenia nie uległem wpływowi i nie dałem się sprowadzić na złą drogę. Byłem obserwatorem i podziwiałem, że tak to ujmę, płytkość nastolatków
 i to, jak z miłych osób stają się vaperami :(

7. Załóżmy, że wymyślono maszynę, dzięki której można przenieść się do świata wybranej przez siebie książki. Jaką wybrałabyś powieść?

Tutaj wahałbym się między Domem Nocy autorstwa P.C. & Kristin Cast i ''Taką sobie wróżką'' Janette Rallison. W tej drugiej przeniósłbym się dwukrotnie, hehe :)

8. Jaki film, czy serial tak bardzo Ci się spodobał, że znalazł się na pierwszym miejscu w Twoim rankingu najlepszych filmów/seriali?

Skins.

9. Kto jest Twoim autorytetem?

Uhm, tak konkretnie to żadnego nie mam, ale wyliczając już to: Johnny Depp, Brian Molko, Stephen King, Anthony Hopkins :)

10. Czym się interesujesz?

Oprócz pisania interesuję się muzyką, czytaniem, jazdą na rolkach/rowerze, bieganiem, uprawianiem różnych, spontanicznych sportów jak park linowy, wspinaczka.

Dziękuję!

Z kim kolejny wywiad? Oto jest pytanie. Wylosowano numerek 111, cóż za piękna cyfra xD Blog z tym numerem to Nawet najsilniejsze uroki nie trwają wiecznie autorstwa Brokat. Jeszcze dziś skontaktuję się z Autorką.

Zapraszam również na:
http://kcb-wywiady.blogspot.com/
Kliknij na obrazek
Pozdrawiam cieplutko! xoxo :*
Maggie

2 | dodaj komentarz

  1. Gdyby było Rhydian odmiana byłaby standardowa, ale przy Rhy Dian po prostu odmieniasz samo Dian :P [czyt. raj dajan].

    Dziękuję za wywiad! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzadko spotyka się mężczyznę piszącego blog o takiej tematyce (przynajmniej ja nie trafiłam ;D), więc tym lepiej czytało się wywiad :)

    OdpowiedzUsuń

Template by Elmo