niedziela, 12 czerwca 2016

Nowy Rozdział: Szkoła śmierci Fairy tail




Autorka: Oliwia Natsuki オリビア




- Ja? No… eee… to znaczy… - westchnęła i przeprosiła chłopaka. – Nie wiem. Po tym całym wypadku starałam się zrobić wszystko, aby odnaleźć rodziców, poznać prawdę o mojej rodzinie i odzyskać pamięć.
- Cierpisz na amnezje? Nie wiedziałem.
- Jesteś w sumie pierwszą osobą, której to mówię – szepnęła nieśmiało, odwracając wzrok.
- Czuję się zaszczycony madame – ukłonił jej się elegancko i zerknął na nią, chcąc ujrzeć jej reakcje. Ta uśmiechała się delikatnie.
Dalszą rozmowę uniemożliwiły im czyjeś kroki. I tym razem, Natsu instynktownie chwycił Lucy za rękę i zgasił światło.
- Co ty… - dziewczyna nie dokończyła, gdyż chłopak zasłonił jej rękę i poprosił o ciszę. Oboje wyraźnie słyszeli jakiś stukot, jakby ktoś się zbliżał, ale nikogo nie widzieli. – „Któż to mógł się o tej porze kręcić? Czyżby to Happy? Nie to nie może być on. Jest mały i lekki, więc nie słyszelibyśmy jego kroków aż tak wyraźnie.”
- Gajeel… poczekaj na mnie – odezwała się nieznana im postać, której nawet nie byli w stanie zauważyć. Czyżby to był…
- Duch!
Template by Elmo