niedziela, 24 lipca 2016

13. Wywiad

Hejo kochani! :3
Jak mijają Wam wakacje? Wprawdzie dzisiaj u mnie słońce nie świeci, ale mimo to jest ciepło... Chyba że tylko mi się tak wydaje o.O Czy tylko ja mam wrażenie, że te wakacje lecą za... szybko? Mam wrażenie, że dopiero niedawno się zaczęły, a to już niedługo minie ich połowa. Cóż...
Dzisiejszy wywiad jest z ⓢⓘⓛⓔⓣⓗ ⓡⓤⓑⓨ, Autorką bloga Trylogia Burzy. Kolejny wywiad pojawi się za dwa tygodnie. Mam nadzieję, że do tej pory Brokat odpowie na pytania, także jak na razie nie robię żadnego losowania.

1. Co natchnęło Cię do rozpoczęcia pisania Trylogii Burzy?
Chyba chęć rozwijania się, ćwiczenia i zrobienia czegoś kreatywnego. To było tak dawno, że na prawdę nie pamiętam. ;D 

2. Na swoim blogu wspomniałaś, że jesteś molem książkowym. Jaki tytuł nosi książka, która nie przypadła Ci do gustu i żałujesz (o ile żałujesz), że ją przeczytałaś?
Dużo ich było... Głównie to lektury, Konkretnych nie pamiętam.

3. Skąd wzięło się Twoje zainteresowanie mangą?
Koleżanka w trzeciej albo czwartej klasie pokazała mi Vocaloidy (japońskie syntezatory śpiewu), a potem jakoś samo poszło aż do mangi. :D

4. Jakie jest Twoje ulubione anime?
Chyba Death Note, ale to trudny wybór.

5. Załóżmy, że wymyślono maszynę, dzięki której można przenieść się do świata wybranej przez siebie książki. Jaka byłaby to powieść?
... .... ..... Ale jest tyle możliwości, tyle wspaniałych światów, a ja je wszystkie tak bardzo kocham! Ale chyba zdecydowałabym się do świata z książek Ricka Riordana. Tam kilka jest z tego samego (Percy, Magnus etc.).

6. Co sądzisz o filmach/serialach nakręconych na podstawie książek, kiedy pewne rzeczy się różnią?
Niekiedy fajnie oglądnąć coś takiego, szczególnie, gdy mają ciekawą fabułę i dobre wykonanie. Ale no niekiedy coś mnie bierze, gdy widzę te wszystkie błędy. ;___; Mam na przykład dość oglądania PJ, a tak mi się film podobał.

7. Jaka jest Twoja ulubiona postać fikcyjna? Może masz z nią wspólne cechy?
Niah... Nie wiem... Tyle fajnych postaci... Ale uwielbiam na pewno L i Raito z DN. Wspólne cechy? Jestem dziwna, lubię słodycze i poważnie zastanawiam się, czy nie postąpiłabym jak Raito, mając taki notatnik.

8. Gdyby wymyślono sposób na podróże w czasie, to skorzystałabyś z tego i przeniosła się do innych czasów?
Przyszłości, nadchodzę! Ale... Mogę zabrać kogoś ze sobą? ;__; Albo cofnęłabym się na początek świata, żeby zobaczyć, kto ma rację...

9. Gdybyś w jakiś sposób doszła do władzy nad naszym państwem, to co chciałabyś zmienić?
Hmm... Nie wiem, nie znam się na tym zbytnio... Może bym zalegalizowała śluby homo? Jedyne, co mi obecnie do głowy przychodzi. No bo to człowiek, jak każdy inny, a są tak lekko dyskryminowani... Ale na polityce się nie znam, więc nie mam lepszych pomysłów.

10. Jakie masz zdanie o krytyce, a jakie o hejtach? 
Krytyka to najlepsze, co mnie w życiu spotkało. Gdyby nie ona nie mogłabym nigdy myśleć o pisaniu na poważnie. Hej jak hejt, najlepiej ignorować. ^^

Do napisania! xoxo :*
Maggie

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Template by Elmo