niedziela, 31 lipca 2016

Nowy Rozdział: My drug




Autorka:  Nana-Wiki T.




Dotarliśmy pod klasę wspomnianych wcześniej przyjaciół. Problem był w tym, że właśnie tych przyjaciół na miejscu nie było, w ogóle cała ich klasa jakoś rozeszła się po szkole i została tylko jedna osoba. Mimo panującego upału na nogi założone miał glany i gdyby nie to - tu spojrzałem na swoje buty - że w taką pogodę ja też ubieram glany, uznałbym go, za co najmniej dziwnego, mimo panującej opinii w takim obuwiu nie jest wcale bardziej gorąco niż np. w trampkach czy adidasach. Jego paznokcie wciąż miały kolor fioletowy, ale dzisiaj lakier już był trochę zdrapany. Twarzy nie widziałem, ponieważ głowę miał pochyloną w stronę telefonu, który trzymał na kolanach.
- Przeszłam taki kawałek drogi po to, aby dowiedzieć się, że ich nie ma? A zamiast tego mogłabym zdrzemnąć się na tej ławce - Ines wzięła i usiadła obok Gotha. Mimo jej narzekania, widziałem, że już się rozbudziła a za niedługo wróci jej dobry nastrój. Stało się to szybciej niż się spodziewałem.
- Cześć! - Ruda uśmiechnęła się do chłopaka machając mu energicznie ręką, na co ten mruknął tylko cichą odpowiedź. Ogóle stwarzał wrażenie antyspołecznego. Ale cóż, ludzie są różni.
Template by Elmo