niedziela, 17 lipca 2016

Nowy Rozdział : Zawsze mogło być gorzej.



Autorka : Nana-Wiki.T



Znacie to uczucie gdy odechciewa ci się przebywać we własnym mieszkaniu z uwagi na rodzeństwo? Ja tak. Już na korytarzu słychać było, że ktoś przesadza z głośnością puszczanej muzyki, kiedy weszłam do domu muzyka tylko się nasiliła. Był to jeden z kolejnych utworów zespołu One Direction puszczony na maksa. Naprawdę, nie miałam nic do tego zespołu, no, ale ile można? Bogu dzięki, że rodziców ani Hani nie było w domu, co nie zmienia faktu, że nadal była w nim o jedna osoba za dużo. Próbując ignorować drażniącą muzykę udałam się do swojego pokoju i przebrałam w domowe ubrania.
Pomijając, że u mnie "domowe ubrania" i ubrania, które zwykle ubieram do szkoły praktycznie się nie różnią, no ale liczy się, że nareszcie zdejmę tę drapiącą spódnicę.
Po pół godzinie moja cierpliwość dobiegła końca.
- Maja, wyłącz to!
Template by Elmo