niedziela, 21 sierpnia 2016

Nowy Rozdział : Bać się to nic złego. Tylko ludzie głupi, pozbawieni wyobraźni się nie boją.




Autorka : Kyane.



" - Chciałem posiedzieć sam – mruknąłem. Uśmiechnąłem się do niej ciepło, żeby nie wyjść na gbura i odwróciłem wzrok. Kto by pomyślał, że to jedno krótkie zdanie, prosta odmowa, przysporzy mi tyle… niesmaku? Mimo to, musiałem ją zniechęcić. Przez moją głowę przebiegały setki myśli na minutę.
Odejdź, poprosiłem w myślach. Potrzebowałem skupić się tylko i wyłącznie na sobie. Na swoim życiu, jego zawiłościach. Na tym, jak porypany mam łeb.
Odejdź, dopóki ci pozwalam.
- Wydaje mi się, że kłamiesz – usłyszałem. Przybliżyła się do mnie, powłóczystym spojrzeniem lustrując moją twarz. Parsknąłem nerwowym śmiechem, zwieszając głowę.
Odejdź, proszę…"
Template by Elmo