środa, 24 sierpnia 2016

Nowy Rozdział: How to love




Autorka: Dominika Życka




Zza zamkniętych drzwi dochodzi mnie cichy, kojący głos mamy, jednak nawet on nie jest w stanie mnie uspokoić.
Wstrząsa mną kolejny spazm szlochu, jednym szybkim ruchem wykonuję więc kolejne precyzyjne cięcie na posiniaczonej skórze nadgarstka i z bolesnym westchnieniem przyglądam się cieniutkiej, czerwonej stróżce powoli spływającej z rany wprost na moją białą spódniczkę.

Zawsze jest tak samo, zawsze kiedy tata każe mi być grzeczną dziewczynką, wieczory spędzam zamknięta w moim pokoju lub łazience. Widok mojej krwi mnie uspakaja, jest jak usprawiedliwienie dla taty bo, przecież tak trzeba.
Tata zawsze powtarza, że każda córeczka tatusia pozwala mu się dotykać tak jak on robi to mnie, brzydzi mnie to, ale on powtarza, że obrzydzenie minie, że jeszcze mi się to spodoba...
Template by Elmo