sobota, 13 sierpnia 2016

Nowy Rozdział: Nigrum Cor: W pogoni za historią




Autorka: Kuroneko




- To dobry duch - stwierdziła nagle dziewczyna, kiwając głową w stronę husky’ego. - Wierny, nie mamy nad nim prawie żadnej kontroli.
- Bezgraniczne zaufanie do właściciela jest pożądane u psów - odpowiedziałem, a przed oczyma, nie wiedzieć czemu, stanął mi obraz Xiaogou. - Za to u ludzi prowadzi jedynie do autodestrukcji - dodałem, drapiąc psa między uszami. - Ale wróćmy do tematu. Co chcecie wiedzieć?
- My mamy trzydzieści osiem lykantropów i dwa symurgi pod sobą, gotowe w każdej chwili obnażyć kły, jeśli tylko im powiemy. A ty urażoną dumę i sentyment do przodków - zaczął Shiriki, a ja powoli zaczynałem rozumieć, do czego zmierza.
- Dlaczego więc uważasz, że powinniśmy uznać propozycję dołączenia do ciebie zamiast przyjęcia ciebie do nas? To my mamy siłę, a nie ty - dokończył siostra, siadając niemal bezszelestnie. Połączenie mechanicznego i zupełnie pozbawionego osobowości zachowania z wyglądem przypominającym wierną kopię kokeshi nasuwało na myśl klasyczne horrory z dziewczynkami chodzącymi jak pająk.
Template by Elmo