piątek, 26 sierpnia 2016

Nowy Rozdział: Suffer




Autorka: Edi




Spaliłam papierosa, po czym wróciłam do opustoszałego, pełnego jednak ciszy domu. Cieszyłam się, że zostaliśmy z Chrisem sami. Czuje sie przy nim bezpiecznie. I jest jedną z moich niewielu odskoczni od problemów.

Dosiadłam się do niego, gdy na kanapie kręcił skręta. Spojrzałam na to gówno, nie wiedząc czy skusić sie na bucha czy też zachować trzeźwość przed całonocnym piciem. 

- Nie patrz tak, skończe to ci dam - Powiedział, zanim podjęłam decyzje.

- Nie, nie che. Nie dzisiaj - odparłam, odwracając wzrok. 

- Nie pierdol mi tu, Hope... Widać że ledwo trzymasz sie w sobie. Potrzebujesz odlotu. I ja...ci...go...dam - Ostrożnie, zawinął bletkę i ujął w dłoń zapalniczkę.

Dym wydostawał się z jego ust, gdy ja tylko patrzyłam. Po chwili jednak, zabrałam mu zioło i pociągnęłam. Nie wracam na noc do domu, także moge doprowadzić się do stanu zeszmacenia.
Template by Elmo