niedziela, 7 sierpnia 2016

Nowy Rozdział: When i see your face




Autorka: Edi 




Koło 16 wróciłem spowrotem do domu. Mama siedziała w salonie, oglądając telewizję. Spędzała wieczór w swoim wygodnym fotelu. Na stoliku obok stał talerzyk z lodami, które podjadała.

- A tata gdzie? - zapytałem, widząc ją samą. 

- Wyszedł - Gdy tylko to powiedziała, rozpoznałem ten głos. Wiedziała, że szczęście nie jest wieczne i że niedługo tata wtoczy sie tutaj i będzie śmierdział tak jak zawsze.

- Aha, to fajnie - mruknąłem, dochodząc do wniosku że życie to jedna wielka szmata. Jak jest dobrze, coś zawsze musi ściągnąć nas na dno. 

Zamknąłem się w swoim pokoju i tak spędziłem resztę wieczoru. Nie robiąc nic, po prostu odpoczywając. Koło 1 w nocy, obudził mnie hałasy na dole. Wiedziałem że to tata. Odgłosy był głośne więc musiał być naprawde pijany.

Zasnąłem, lecz to nie było łatwe. Rano byli tacy szczęśliwi, pogodni... Potem wróciła rzeczywistość. 
Template by Elmo