niedziela, 21 sierpnia 2016

Nowy Rozdział : When I see your face.




Autor : Edi.



Ranek nadszedł szybciej niż sie spodziewałem. Dzisiaj, należałoby iść do szkoły.

Jednak, wstałem i siadając na łóżku spojrzałem na plecak stojący w kącie. Patrzyłem tak chwilę.

Naprawde, nie miałem ochoty dzisiaj iśc do szkoły.

- Pieprzyć to... - mruknąłem, wstając. Mama sie nie zezłości, chyba...

Szybko się ubrałem. W czarne obcisłe dżinsy i szary podkoszulek na ramiączkach.

Z komody chwyciłem okulary pilotki, widząc że za oknem świeci słońce a dzień zapowiada się gorący. Włożyłem stojące w kącie glany i wyszedłem z pokoju.

Będąc na dole, usłyszałem krzątanine w kuchni.

Mama była sama. Gdy tylko wszedłem, zobaczyłem jej wyraz twarzy.

Kiedy wczoraj wróciłem ze spaceru z Jamiem, mama błyszczała. Promieniowała radością. A teraz...

Podkrążone oczy, niewyspanie choć nie musiała dzisiaj wstawać do pracy, i brak życia widoczny w tęczówkach.

- Myślałeś że już zawsze będzie tak cudownie? - parsknęła, śmiejąc sie smutno.

- Nie wierze w takie rzeczy - stwierdziłem sucho, siadając na stołku przy stole.

A wczoraj jeszcze wierzyłem. Że może być dobrze.
Template by Elmo