sobota, 24 września 2016

Nowy rozdział: Boy meets






Autorka: Motionless Min





- Przepraszam hyung. Chcę ci tylko pomóc. - Głos Taehyunga był pełny poczucia winy i smutku.
Zdziwiony odwróciłem się na materacu, by móc spojrzeć na dongsaenga. A raczej jego plecy.
- Tae, o czym ty mówisz?
- Bo... Jesteś takim smutnym człowiekiem. Ja wiem, że się śmiejesz, być może i nawet dobrze bawisz. Ale gdy przychodzi co do czego, to jesteś smutny. Hobi, ja się boję, że znowu coś się z tobą stanie - powiedział. Teraz jego ton się łamał.
Nie widziałem jego twarzy, jednak w szybie dużego okna dostrzegłem, jak zaciśniętą dłonią wyciera policzek.
Zamurowało mnie. Nie wiedziałem, co mogłem mu w tamtej chwili powiedzieć.
Czy on cały czas o tym myślał? Jak bardzo musiała dotknąć go moja próba samobójcza, żeby doprowadzić go do takiego stanu?
Taehyung, co tak naprawdę siedziało w twojej mądrej głowie?
Template by Elmo