wtorek, 13 września 2016

Nowy Rozdział: Mój Książe Dylan O'Brien




Autorka: Sylwia 223




–Mam wszystko pod kontrolą.-uśmiechnął się pokrzepiająco.
-No tak, ale...-przerwał mi.
-Lily wiem, ze dla ciebie ta sytuacja jest dziwna i nie jest to twoja codzienność, ale sprawy bezpieczeństwa zostaw mi i chłopakom. Ty jedynie co masz robić to słuchać się mnie i nie narażać swojego zycia. Wszystko co chciałem ci wyjaśnić, wyjaśniłem wczoraj więc nie zadawaj bezsensownych pytań. Anabell jest chroniona i nawet o tym nie wie, a jak wróci do miasta Kendall będzie pilnował jej dwadzieścia cztery godziny na dobę. Rozumiemy się?-zakończył trochę ostrzejszym tonem.
-Tak.-mruknęłam cicho i do końca drogi się nie odzywałam. Dylan także nic już nie mówił, ani nie zabrał ręki z mojej nogi, ale z czasem przestało mi to przeszkadzać.
Template by Elmo