piątek, 23 września 2016

Nowy rozdział: Szef Mojego Brata





Autorka: Sylwia 223







-Dlaczego nie możesz dać mi tej ostatniej szansy?!-wyrwała się Jasonowi, na co ja westchnąłem. Czemu ona nie może zrozumieć, ze miedzy nami nic już nie będzie?
-Bo na nią nie zasługujesz.-wzruszyłem ramionami.
-Masz kogoś, prawda?-spytała nagle, a ja zmarszczyłem brwi. A co ją to, kurwa, obchodzi?-To dlatego nie chcesz do mnie wrócić, prawda?
-Nie Carmen. Nie chcę do ciebie wrócić bo nie potrafię ci wybaczyć. Bo mnie zraniłaś. Bo zależy ci tylko na moich pieniądzach. Bo udawałaś miłość. Mam wyliczać dalej?-spytałem patrząc na rudowłosą, która tak jak ja nie okazywała emocji. Akurat to mieliśmy wspólne.
-I jak już musisz wiedzieć, to tak. Mam kogoś. Kogoś na kim mi zależy i komu zależy na mnie.-odwróciłem się do niej plecami. Myślę, że wystarczy nam tej rozmowy -Jason wyprowadź ją.-rzuciłem przez ramie i skierowałem się do salonu, gdzie miała czekać na mnie Rosie. Faktycznie, stała przy ogromnym oknie i podziwiała panoramę Nowego Jorku. Podszedłem do niej i objąłem ja od tyłu w pasie. Dziewczyna na początku zesztywniała, ale gdy zorientowała się, że to ja zaraz rozluźniła się.
Template by Elmo