piątek, 14 października 2016

Nowy Rozdział : Boy meets.





 Autorka: Motionless Min.



Podszedłem do starszego. Złapałem go za koszulkę i pchnąłem plecami na ścianę.
- Tae, odezwij się do mnie w końcu! - krzyknąłem, patrząc prosto w jego ciemne oczy. Nasze twarze dzieliły ledwie centymetry, przez co czułem jak owiewa mnie jego ciepły oddech.
Starszy wymienił ze mną spojrzenie. Złapał moje nadgarstki, jednak nie pozwoliłem mu się odepchnąć.
- Co mam ci powiedzieć? - Jego spokojny głos sprawił, że przez moje ciało przeszedł zimny dreszcz. Jak on może być w tej sytuacji taki spokojny?!
- Dlaczego przyznałeś się, że prowadziłeś?
Tae odwrócił głowę i spojrzał w bok. Oblizał nerwowo wargi.
- Nie chcę, żeby działa ci się krzywda - szepnął.
- Nawet za cenę swojego życia? Swojej wolności? Tae, to co zrobiłeś było szalone i głupie! - Pociągnąłem starszego za koszulkę tylko po to, by po chwili ponownie odczuł zetknięcie z chłodną ścianą. W jego oczach nagle dostrzegłem łzy.
Template by Elmo