czwartek, 13 października 2016

Nowy Rozdział : True Love.





Autorka : Sylwia 223.



 -W sumie to chciałabym z tobą o czymś porozmawiać.-wyznaje zakładając kosmyk włosów za ucho.
-O czym?
-Kim jest Carmen?-pytam bez ogródek, a on unosi brwi. Chrząka i poprawia się na krześle.
-Dlaczego o nia pytasz?
-Po prostu jestem ciekawa kim jest i co ja łączyło-lub łączy- z Asthonem.-wyznałam zagryzając z nerwów dolną wargę. Blondyn westchnął i przeczesał dłonią swoje jasne włosy.
-Myślę, że powinnaś z nim porozmawiać.-stwierdził.-W końcu jesteście razem i to on powinien ci wyjaśniać takie rzeczy.
Westchnęłam i pokiwałam głową. Miałam nadzieję, ze Aaron jednak mi cos powie.
-Asthon mówił ci, że jesteśmy razem?-podchwyciłam temat. Może w końcu część moich wątpliwości się rozwieje. Blondyn spojrzał na mnie ze zdziwieniem wymalowanym na twarzy.
-A nie jesteście?-zaśmiał się , a ja wzruszyłam ramionami.
Template by Elmo