sobota, 15 października 2016

Nowy Rozdział : Zawsze mogło być gorzej.





Autorka : Nana-Wiki T.



- No Adi, przecież wiem, że mnie chcesz, będzie nam razem przyjemnie - wybełkotał jak na pijanego przystało, dość nieskładnie i niewyraźnie. Właśnie byłem przy ściąganiu z niego niezbyt czystej koszulki, ponieważ w drodze zebrało mu się na wymioty i nie wszystko wylądowało na chodniku, gdy zaczął odpinać guziki, a raczej próbował to robić, od mojej koszuli. Zarobił za to po rękach, i tak powinien się cieszyć, że nie po twarzy. Kiedy został już w samych bokserkach i powoli mi tu już zasypiał obróciłem go na bok w razie gdyby jeszcze raz zebrało mu się na opróżnianie swojego żołądka. Nakryłem go jeszcze kocem zastanawiając się nad moja dzisiejszą dobrocią i udałem się do swojej sypialni po książkę, po chwili wracając do mojego gościa żeby mieć na niego oko.
Template by Elmo