piątek, 25 listopada 2016

Nowy rozdział: Zawsze mogło być gorzej.




Autorka: Nana-Wiki T.



- Z chęcią. Daj swój telefon.
Popatrzyłem na niego zdziwiony nie rozumiejąc.
- Nie bój się, przecież ci go nie zabiorę. Chce tylko wpisać ci mój numer.
Sprzedałem sobie mentalnego kopniaka.
Posłusznie wyciągnąłem komórkę z kieszeni spodni odblokowując ją i podając Adrianowi. Chłopak szybko wstukał i zapisał swój numer po czym oddał mi aparat.
- No, to teraz możesz już iść - stwierdziłem szczerząc się do niego.
- Chamsko Kuczyński, chamsko - stwierdził ze śmiechem odchodząc.
A ja w końcu udałem się do barku gdzie do pięciu kubeczków wlałem parującą herbatę z automatu. Ostrożnie przeniosłem wszystkie na tackę i ją również niosąc ostrożnie, wróciłem do przyjaciół.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Template by Elmo