poniedziałek, 19 grudnia 2016

Nowy rozdział: My drug - inna wersja.




Autorka: TeddyBearMental*.



Kacper załamał się. Popadł w depresję, całymi dniami chodził zły, wciąż na mnie warczał i traktował tak jakby nie chciał mnie u siebie widzieć. 
Zaczął ćpać, poważnie nie miałem pojęcia skąd on na ten cały syf brał pieniądze. Nigdy nie zapomnę tego jednego razu kiedy postanowiłem coś z tym zrobić i pozbyłem się z mieszkania całego zapasu. Widziałem furię w jego oczach gdy zorientował się co zrobiłem. Wtedy pierwszy raz podniósł na mnie rękę. Pobił mnie dość dotkliwie. Całą noc spędziłem zwijając się z bólu na zimnych panelach w przedpokoju nie mogąc się podnieść. Na następny dzień strasznie mnie przepraszał i obiecywał, że to się już nigdy nie powtórzy i zerwie z nałogiem. Za pierwszym razem nawet mu uwierzyłem. Po kolejnych siniakach na swoim ciele przestałem mu wierzyć w cokolwiek. 

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Template by Elmo