czwartek, 16 lutego 2017

Nowy rozdział: True Love.




Autorka: Sylwia 223.



-Nie zostawię jej.-oznajmiłem stanowczo patrząc na nieprzytomną i poobijaną twarz blondynki.
-Ash, ja wszystko rozumiem, ale wyglądasz jak wrak. I nie obraź się, ale zaczynasz tak troszkę śmierdzieć-zatkał sobie palcami nos, a ja pokręciłem rozbawiony głową-Także, ten, jedź wziąć szybki prysznic, zjedz coś ciepłego i wróć tu. Obiecuję, że nie odejdę od niej na krok.-położył prawą dłoń na lewej piersi, a ja westchnąłem.
-Aaron...
-Nie, nie ma żadnego Aaron. Jeśli nie wyjdziesz stąd sam, Tony powiedział, że wyniesie cię stąd siłą.-skrzyżował ręce na klatce piersiowej, a ja parsknąłem. Wątpiłem w to, aby byli gotowi to zrobić.
Chociaż z drugiej strony...
-Ale ja...
-A może Rose nie chce się obudzić, bo odstrasza ją to jak strasznie cuchniesz?-blondyn potarł swój podbródek i udał, że się nad tym zastanawia.
-Jesteś głupi.
-I vice versa, a teraz spieprzaj wziąć ten prysznic. 

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Template by Elmo