piątek, 24 czerwca 2016

Nowy Rozdział: Mój Książe Dylan O'Brien




Autorka: Sylwia 223




-Co się stało?-pyta uważnie mi się przyglądając. Nie odpowiadam, tylko patrzę w dół na swoje buty i pozwalam łzom swobodnie płynąć. Gdy Dylan wyciąga w moją stronę rękę, odskakuje w bok przestraszona.
-Proszę, nie dotyka mnie.-mówię słabym i łamliwym głosem.-Nie dotykaj…- chłopak podchodzi do mnie szybkim krokiem i przyciąga do siebie zamykając w szczelnym uścisku.
-Shh…-na początku stoję sparaliżowana w jego uścisku, podczas gdy on zaczyna gładzić reką moje włosy. Delikatnie kołyszę się ze mną w ramionach, a ja pomimo tak bliskiego kontaktu z nim nie popadam znowu w histerię. Delikatność, z jaką on tuli mnie do siebie sprawia, że strach odchodzi. Ulatnia się ze mnie tak szybko jak przyszedł.
I choć nie znam Dylana, jego uścisk i silne ramiona dają mi upragnione bezpieczeństwo, którego tak bardzo potrzebowałam, a którego nikt od dłuższego czasu nie był w stanie mi dać.
-Odwiozę cię do domu, dobrze?-szepczę do mojego ucha, a ja kiwam głową.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Template by Elmo