środa, 22 czerwca 2016

Nowy Rozdział: Potomkini Kamary




Autorka: Susan Kelley




Wychodząc wpadłam na kogoś. Był to chłopak w szkolnym mundurku z błękitnym krawatem. Niebieski. Chłopak zatoczył się i mruknął pod nosem coś o przeprosinach.
- Patrz jak chodzisz - warknęłam i miałam odejść, kiedy chłopak chwycił mnie za ramię. - Co? - spytałam opryskliwie.
- Chciałem tylko powiedzieć, że przepraszam - rzekł i spojrzał mi prosto w oczy. Miał ciemnobrązowe, prawie czarne tęczówki, które hipnotyzowały.
Potrząsnęłam głową, wyrwałam mu rękę i powiedziałam:
- Następnym razem uważaj...
- Talis - przerwał mi. - Mam na imię Talis. A ty jesteś?
- Morgan - odpowiedziałam, zanim zdążyłam ugryźć się w język. - Morgan Torenson.
- Więc do zobaczenia, Morgan Torenson - powiedział Talis, mrugnął do mnie i odszedł.
Template by Elmo