środa, 20 lipca 2016

Nowy Rozdział : Mój Książę Dylan O'Brien.




Autorka : Sylwia223.




Cholera. Kompletnie o nim zapomniałam. Jak to za godzinę? Tak szybko? Już mu miałam odpisywać, gdy dostrzegłam naszą wcześniejszą rozmowę. Mówił, że Matt mnie już więcej nie skrzywdzi. Czy to możliwe żeby on….

Ja: Wiesz, że Matt nie żyję?

Nie dostałam od niego wiadomości, wiec wysłałam koleiną.

Ja: Zabiłeś go?

Dupek: Wejdź do środka Lily,

Zmarszczyłam brwi. Skąd on wie co robię i gdzie jestem? Rozglądnęłam się, czy przypadkiem gdzieś tu nie stoi, ale niestety nie zauważyłam nikogo. Jedyne, co przykuło moja uwagę to czarny Van i Bentley z przyciemnianymi szybami.
Mój telefon znowu zawibrował.

Dupek: nie wkurwiaj mnie, tylko rób co mówię! Idź. Do. Tego. Pieprzonego. Mieszkania. Już!
Template by Elmo