poniedziałek, 25 lipca 2016

Nowy Rozdział: Mój Książe Dylan O'Brien




Autorka: Sylwia 223




-nie jestem głodna. Odwieź mnie do domu.-prychnął.
-Już mówiłem, że tego nie zrobię.-wyciągnął patelnię, a następnie wziął się za przygotowanie jajek.
-Dlaczego nie mogę wrócić?-zapytałam z wyrzutem-Jak ty mnie nie odwieziesz to wrócę sama. Nie zabronisz mi przecież.-wzruszyłam ramionami. Ten momentalnie odwrócił się w moja stronę.
-Właśnie, że ci zabraniam.
-Nie masz takiego prawa!-krzyknęłam, a on się zaśmiał. No dupek po prostu!
-Oj, skarbie. Oczywiście ze mam, mówiłem ci już. Rozmawialiśmy o tym.
-Posłuchaj i zapamiętaj raz na zawsze. Nie jestem, nigdy nie będę i nie byłam TWOJA! Dotarło?!-nawet nie zauważyłam, kiedy znalazł się przy mnie i przygwoździł mnie mocno do ściany. Skrzywiłam się z początkowego bólu, a on pożył ręcę po obu stronach mojej głowy, tym samym zagradzając mi ucieczkę.
Template by Elmo