czwartek, 7 lipca 2016

Nowy Rozdział : Śmierć w lustrzanych odbiciach.




Autorka : Klaudia99




 "– Wczoraj wszystko było w porządku. Co się stało przez noc? Czemu nie mogłaś spać?
– Mam gorszy dzień, to wszystko. Nie musisz się nade mną litować. – Poczułam, że przegięłam, więc westchnęłam, mamrocząc przeprosiny. – Sam widzisz, że nie panuję dzisiaj nad sobą. Ugadaj jakoś Aronię, ja zwinę się do domu, spróbuję przespać…
– Przyjechałaś autem? – Posłał mi potępiające spojrzenie. – W takim stanie?
– Mama mnie podrzuciła. Ale wrócę spacerem, dobrze mi to zrobi – zapewniłam szybko.
Bash parsknął.
– Jestem samochodem Courtney. Nie musisz się bać, że tym razem znów będę cię wiózł do domu przez trzy godziny.
– Nie kłopocz się, serio. Poradzę sobie sama.
Przyglądał mi się przez chwilę, ale w końcu spasował. Westchnął i wsadził ręce do kieszeni.
– Więc w takim razie…
– Cataleyo… – Ktoś cicho wypowiedział moje imię, sprawiając, że straciłam zainteresowanie osobą Basha i zaczęłam się rozglądać, szukając właściciela tego niskiego, głębokiego głosu."
Template by Elmo