poniedziałek, 25 lipca 2016

Nowy Rozdział: Strażniczka Gwiazd

Rozdział 5 - Współpraca!?



Autorka: Moonligh




- Co masz na myśli mówiąc „ostrzeżenia”? - spytał podejrzliwie Zając. Patrzył jak zahipnotyzowany na okaleczone ciało strażniczki nie wiedząc czy tak na serio chce poznać odpowiedź na swoje pytanie.
- Jeśli Tarcza ulega pęknięciom, mniejszym bądź większym, to samo dzieje się ze mną. Na ciele robią mi się takie rany, bo widzicie.. Tarcza to Gwiazdy. - Mo zaakcentowała ostatnie słowo. - A Gwiazdy to ja. To co się dzieje im, dzieje się mnie. Mam z nimi telepatyczny kontakt, widzę, słyszę i czuję to co one. - jej twarz posmutniała nagle. - Tylko ja jestem za nie odpowiedzialna. - spojrzała gdzieś w bok. Nie chciała się tu rozkleić a mało ku temu brakowało dlatego szybko wzięła się w garść, przywołała na usta uśmiech i odwróciła się ponownie do strażników.
- To na pewno wielka odpowiedzialność. - Ząbek posłała blondynce współczujące spojrzenie na co Mo uśmiechnęła się delikatnie do niej.
Template by Elmo