piątek, 29 lipca 2016

Nowy Rozdział: Suffer




Autorka: Edi




Idąc, znów zobaczyłam oczami wspomnień tego gościa. Gdy tylko na niego wpadłam, uderzył mnie smród alkoholu i potu. Facet wyglądał na ćpuna i dosyć niezrównoważonego freaka. 

Ale... jakby tak nie śmierdział... Był nawet przystojny. 

Miał naprawdę męskie rysy twarzy, co w dzisiejszym świecie zdarza sie nieczęsto. Chłopaki wyglądają jak bardzo męskie dziewczyny i są zbyt tchórzliwi aby zdecydować się jakąkolwiek poderwać.

I chyba dlatego właśnie nie mam chłopaka. Bo żaden nie jest dla mnie odpowiedni. 

Postanowiłam odrzucić te myśli, bo zawsze wprowadzają mnie w dziwny stan. Niby nie pragnę miłości i książkowych romansów, ale gdy już sie w to zagłębie, to przychodzi moment, kiedy zaczynam sie zastanawiać
Template by Elmo