poniedziałek, 5 września 2016

14. Wywiad

Hejo kochani! :3
Wiem, dawno nie było żadnego wywiadu, ale to dlatego, że zrezygnowałam z dalszego ich przeprowadzania (nie mam pojęcia, czy kiedyś ktoś się tym zajmie). Oczywiście z załogi katalogu nie odchodzę, bo teraz zajmuję się współpracą :) 
Dzisiaj przychodzę do Was z ostatnim wywiadem. Brokat w końcu odpowiedziała na pytania, także postanowiłam jeszcze opublikować ten wywiad.
Brokat jest autorką bloga Nawet najsilniejsze uroki nie trwają wiecznie, zapraszam. :)

1. Co skłoniło Cię do założenia bloga?

Nie chciałam pisać do szuflady, bo szybko bym to porzuciła. Lubię czytać opinie, chętnie przyjmuję rady, niektórych rzeczy przecież sama bym nie wyłapała. Właśnie dzięki dobitnej krytyce dostrzegłam, że pierwszy pomysł na Faded charms był kompletnie nietrafiony. Poza tym największą frajdę zawsze czerpię z tworzenia szablonu. :D

2. Przejrzałam Twojego bloga i z zakładce ,,Kim jest Brokat?’’ wspomniałaś, że jesteś zafascynowana astrologią. Skąd to się wzięło?

Sama nie wiem. Kiedyś, jak jeszcze miałam bloga na tumblerze, często przewijały mi się różne astrologiczne posty, niektóre z przymrużeniem oka, inne bardziej "rzeczowe". Zaczęłam się tym interesować, zwłaszcza że dostrzegłam dużą zależność pomiędzy moim charakterem, a znakiem zodiaku. Dużo czytałam o wpływie astrologii na różne aspekty życia człowieka i po jakimś czasie zauważyłam u siebie skłonność do zgadywania znaków zodiaku innych ludzi na podstawie tego, jak się zachowywali, wysławiali albo wyglądali. Ale żeby nie było, nie kieruję się w moim życiu astrologią, traktuję ją raczej jako uzupełniacz i hobby. ;)

3. Czy jest bohater, bądź bohaterka, książki, z którym/z którą się chodź trochę utożsamiasz?

Szczerze mówiąc, to nie. Częściej przy oglądaniu filmów czy seriali zdarza mi się komentować "O,to ja", przy czytaniu książek za bardzo pochłania mnie fabuła.

4. Jak widzisz swoją przyszłość?

Mąż, pies, kot i domek pod Warszawą, na który sama zarobiłam. Dzieci póki co nie planuję i to się raczej nie zmieni. Chciałabym też pisać książki.

5. Patrząc na siebie to chciałabyś się zmienić (głównie mam na myśli charakter), czy wolałbyś zostać osobą taką, jaką jesteś obecnie?

Lubię siebie, zarówno zewnętrznie, jak i wewnętrznie. Mogłabym jedynie przestać tak szybko przywiązywać się do ludzi.

6. Jakie państwo najbardziej chciałabyś zwiedzić?

Wszystkie skandynawskie i południowoamerykańskie, plus Australia i Nowa Zelandia. A najlepiej - cały świat.

7. Zdecydowałaś się na taką tematykę bloga, bo jesteś fanką Harry'ego Pottera i lubisz fantastykę, czy może jest tego inny powód?

Harry Potter to duża część mojego dzieciństwa, pierwsze fanfiction napisałam w wieku 12 lat i chociaż dziś nadawałoby się do zanalizowania przez którąś z analizatorni, lubię podziwiać progres, jaki zaszedł w moim pisaniu przez te dziesięć lat. Świat potterowski to bardzo wdzięczne miejsce do opisywania, o ile zachowuje się umiar... Bardzo denerwuje mnie, gdy natrafiam na fanfik, w którym Hermiona zachowuje się jak ladacznica, a Ron został nagle pierwszym brutalem Hogwartu. Dżizas.

8. Co inspiruje Cię do pisania?

Wieszanie prania i prasowanie, wtedy wpadają mi najlepsze pomysły. :D

9. W jakich językach obcych chciałabyś płynnie mówić?

Wszystkich!

10. Załóżmy, że wymyślono maszynę, dzięki której można przenieść się do świata wybranej przez siebie książki. Jaką wybrałabyś powieść?

Któraś z serii "Świat Dysku" Terry'ego Prachetta, najchętniej "Ciekawe czasy", bo to moja ulubiona, chociaż świat przedstawiony w niej nie należy do zbyt bezpiecznych.

Pozdrawiam cieplutko! xoxo :*
Maggie

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Template by Elmo