poniedziałek, 5 września 2016

Nowy Rozdział: SZEF MOJEGO BRATA




Autorka: Sylwia 223




Kiedy Brian i Mią zniknęli na parkiecie na mój telefon przyszedł kolejny SMS od Luka. Kolejna groźba. Mężczyzna nie odzywał się do mnie od środy i naprawdę miałam nadzieję, że dał sobie spokój. Najwyraźniej myliłam się.
-Będzie cos jeszcze dla ciebie?-spojrzałam na barmana. Mój drink był pusty, a ja odczułam nagłą chęć upicia się co jest do mnie kompletnie nie podobne. Nawet na mojej osiemnastce nie wypiłam więcej niż dwa drinki. Nie przepadam też za smakiem alkoholu, jednak dziś chce upić się i zapomnieć.
-Czystą wódkę raz poproszę.-westchnęłam chowając telefon do torebki. Chwilę później przede mną pojawiło się moje zamówienie.
-Proszę.-puścił mi oczko, co jednak zignorowałam. Byłam za bardzo zrozpaczona faktem iż Luke nie chcę dać mi spokoju. Jednym łykiem wypiłam całą zawartość kieliszka. Skrzywiłam się na piekące uczucie w gardle.
-Jeszcze raz to samo.-poprosiłam. I tak się zaczęło.



♪Zapraszamy do naszej zwiastunowni!♪
Template by Elmo