niedziela, 2 października 2016

Nowy Rozdział : Bać ię to nic złego. Tylko ludzie głupi, pozbawieni wyobraźni się nie boją.




Autorka : Kyane.



"Nie musiałam nic mówić i byłam za to wdzięczna losowi, bo też pierwszy raz w życiu zabrakło mi języka w gębie. Gdy poznałam Bartmana miałam go za egoistycznego dupka, przekonanego o własnej wielkości i nieomylności. Kiedy zaczęłam z nim pracować, rozmawiać, byłam pewna, że to jego ktoś zranił. Wydawało mi się, że to filmowy przykład głupka kierującego się zasadą „kobieta mnie skrzywdziła, teraz ja będę krzywdził kobiety”. Później dołączyłam do tego rozbrat z najlepszym przyjacielem. Chciałam wierzyć, że to daje mi całkowity obraz problemu, ba!, byłam święcie przekonana, że wiem co siedzi w głowie tego dwumetrowego mięśniaka. Że wiem, jak mu pomóc.
Okazało się, że to ja byłam typowo infantylnym przykładem „wszystkowiedzącej pani psycholog” z amerykańskich filmów. Teraz, siedząc na polance i rozmyślając nad tym wszystkim, czego się dowiedziałam, nie miałam pojęcia co przeoczyłam. Dlaczego wcześniej nie zauważyłam, że pod twardą górą mięśni i za pyskatą gębą kryje się tak wielka, niesłuszna rana."
Template by Elmo