poniedziałek, 7 listopada 2016

Nowy rozdział: Boy meets.




Autorka: Motionless Min.



Od dziecka znałem dwa światy: ten czysty, jasny, który wypełniało rodzinne ciepło, szczera miłość i troska oraz ten brudny, spowity w ciemności, zakazany, niedostępny.
Chciałem zostać w tym przyjemnym, prawdziwym miejscu. Zapierałem się nogami i rękami, by tam trwać. W końcu wystarczyło tylko na moment odwrócić wzrok, by napotkać na zło i niebezpieczeństwo.
Dopóki mieszkałem z rodzicami, nie było mowy o przekroczeniu granicy. Byłem wychowany, wręcz stworzony do tego, by żyć w szczęściu oraz miłości.
W okresie poznawania własnej tożsamości odkryłem w sobie pewną rzecz, która w dozwolonym, jasnym świecie nie miała prawa bytu. Musiała być stłumiona i przytajona.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Template by Elmo