sobota, 19 listopada 2016

Nowy rozdział: Tears Dont Fall.




Autor: Edi.



I to tylko przez jakieś zauroczenie, dziewczyna i chłopak w środku mnie zaczęli walczyć, doprowadzając mnie do załamania... I do tej całej afery.
Gdybym miał jedną płeć, nie byłoby takich problemów. A ja...
Jestem po prostu sobą. I to jest mój problem.
Odludek, freak – tak widzieli mnie ludzie. A on zobaczył po prostu miłą osobę...
A ja spieprzyłem tą znajomość...
Może to naprawde moja wina?
Ale nie zmienie sie dla kogoś, nigdy...
Jeszcze raz zobaczyłem nas, wtedy na tym powalonym drzewie, potem jak gadaliśmy na korytarzu...
Uśmiechnąłem się, spuszczając głowę.
I tak trwałem, odtwarzając jeszcze raz te wydarzenia w pamięci.
I nie wiem czego, ale dawało mi to ogromną radość.
- Edyta? Żyjesz tam? – usłyszałem nagle. Był to głos nauczyciela.
Zacisnąłem sta, powoli wracając do zjebanego, rzeczywistego świata
- Żyje, przepraszam – odparłem, kończąc te bezsensowne rozmyślania.
Z tej sytuacji nie ma wyjścia – taki wniosek cisnął się na myśl. 

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Template by Elmo