niedziela, 13 listopada 2016

Nowy rozdział: We're All Mad Here.




Autorki: Gwiazda i NightLady.



- Nie?- spytała trzeźwo myśląca Es.- To po co mu te kartki czyste? I dlaczego nie powiesz, że to wina tej Judy?
- Thomas nie przeczyta, ale jak zobaczy krówki, jednorożce i pszczółki na swoich przepustkach, to się zirytuje i będzie miał pretekst, żeby odstawić scenę. On sam z przyjaciółmi mógłby te kartki podpalić, utopić, podrzeć i byłby zadowolony, że ma ich szczątki, ale nie daj ojcze ktoś z rodzeństwa by je tknął. Syndrom starszego brata- wyjaśnił.- Wszystko co ma związek z rodzeństwem, jest złe. I nie, nie mogę zwalić na Judy, bo wtedy będę firankami, ale ozdobionymi złota nitką.
- Bo Judy ma zmysł artystyczny?- podsunęłam.
- Nie. Bo jest bardziej sadystyczna, a nakłuwanie igłą bardziej boli.
Popatrzyłam się na Es i obie ze zrozumieniem pokiwałyśmy głowami. Rodzeństwo, komu to potrzebne. Ba, kto to cholera zrozumie…
- Dlatego, Nick, błagam. Może dasz mi je skopiować. Albo przekonasz Thomasa, że to nie przestępstwo. Oscara nie mogę znaleźć, a Charlesa i Chrisa nie pytam, bo oni mnie zwiążą i polecą po niego. A potem będą pochłaniać popcorn, jak ten będzie się wkurzał. A ty mi pomożesz, prawda?
- Nie mam popcornu.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Template by Elmo