poniedziałek, 12 grudnia 2016

Nowy rozdział: True Love.




Autorka: Sylwia 223



-Myślisz, że Luke naprawdę zabił tę dziewczynę?
-Jest to bardzo prawdopodobne, ale nie martw się. Ty jesteś bezpieczna i nie stanie ci się żadne krzywda. Nie pozwolę na to.-mówię, gdy widzę w jej oczach jeszcze większy strach. Całuje delikatnie jej dłoń, a ona zamyka oczy. Wstaję obchodząc łóżko dookoła i kładę się obok mojej ukochanej od razu biorąc ją w swoje ramiona. Rose ufnie się we mnie wtula, a ja całuje ją w czoło.
Po chwili jej oddech zaczyna robić się równy, a ja jestem pewien, że zasnęła. Nie wstaje jednak tuląc ją cały czas do siebie, chcąc by poczuła się bezpieczna. By była pewna, że przy mnie nic jej nie grozi. Bo pomimo tego, że przeszłość Luka jest straszna i mroczna, a on sam wydaje się niebezpieczny, ja również nie jestem aniołkiem i jeżeli będzie trzeba, to przywołam demony mojej przeszłości by tylko ochronić Rose przed tym psychopatą. Luke nie jest jedyny, który ma wiele do ukrycia.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Template by Elmo