niedziela, 25 grudnia 2016

Nowy rozdział: True Love.




Autorka: Sylwia 223.



-Ona jest moja, Evans. Zawsze była i będzie, a ty nie możesz nic na to poradzić.-odparł nad wyraz spokojnie, co jeszcze bardziej rozwścieczyło Asthona. Mężczyzna kompletnie nie zdawał sobie sprawy, że dając się sprowokować działa dokładnie według planu Luka.
-Ona nie jest twoja i nigdy nie będzie! Zrozum to człowieku i odejdź stąd, dopóki jeszcze możesz, bo ja nie mam zamiaru pozwolić ci jej skrzywdzić!-stwierdził, a na twarzy Luka pojawił się dziwny, psychiczny uśmiech.
-Ona jest moja i dzisiaj mam zamiar zabrać ją ze sobą.
-Po moim trupie.-wycedził, gotów rzucić się na blondyna, który już dawno powinien leżeć na ziemi i zwijać się z bólu.
-Cieszę się, że to powiedziałeś.-stwierdził nadal z uśmiechem i wyciągnął zza paska czarny pistolet, na widok, którego Asthon poczuł lekkie uszczypnięcie strachu. Jednak nie dał tego po sobie poznać, nawet, gdy Luke skierował broń w jego stronę.
-Wystarczy jeden ruch palca, a ty mój drogi już nigdy nie staniesz mi na drodze.-powiedział, jakby z fascynacją patrząc na czarną broń w jego ręku.
W tej chwili Asthon wiedział, że musi działać szybko, aby uratować siebie i kobietę, którą kocha.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Template by Elmo